Facket Direkt

Beskrivning

Om Feminism

Innehåll:

Hur jämställt är Sverige?

Vad är feminism?

Fackligt arbete för ett jämställt arbetsliv.

Vad kan jag göra?

Förkunskaper: Grundläggande facklig utbildning

Ekonomi: Deltagare söker ledigt hos arbetsgivaren för studier. Ditt fackförbund står för förlorad arbetsförtjänst eller utbildningsarvode.

Kurslängd: Kursen är på 16 timmar fördelat på 2 heldagar.

Anmäla: Anmälan gör du till ditt fackförbund, klubb eller sektion som sedan anmäler dig via denna sida.

Viktigt att din mejladess är uppdaterad så information kan komma via den.

Förkunskapskrav
Grundläggande facklig utbildning

Adress
Djulögatan 17C
Katrineholm

Lokal
LO-distriktet i Mellansverige

Kursanordnare
ABF Sörmland

Kostnad
Kursavgift betalas av LO

Förbundet ersätter deltagaren med utbildningsarvode

Övrig information
Kursen är på 16 timmar fördelat på 2 heldagar. Meddela ditt fackförbund att du anmält dig till kursen, viktigt är också att du söker ledigt hos din arbetsgivare i td! För att du ska kunna delta i utbildningen behandlas dina personuppgifter för administration och genomförande av utbildningen du anmält dig till. Administration sker i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR) och förbunden har personuppgiftsbiträdesavtal med utbildningsanordnaren. Vi är måna om att skydda din integritet och hanterar dina personuppgifter i enlighet med gällande lagar och förordningar.
Meddela ditt fackförbund att du anmält dig till kursen, viktigt är också att du söker ledigt hos din arbetsgivare i tid! För att du ska kunna delta i utbildningen behandlas dina personuppgifter för administration och genomförande av utbildningen du anmält dig till. Administration sker i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR) och förbunden har personuppgiftsbiträdesavtal med utbildningsanordnaren. Vi är måna om att skydda din integritet och hanterar dina personuppgifter i enlighet med gällande lagar och förordningar.

Ansök senast 2024-10-18

Intresseanmälan